8 Eylül 2009 Salı

Merhaba Dünya














Merhaba arkadaşlar...
Engin blog dünyasına an itibariyle ben de katılmış bulunmaktayım…İlk yazımı yazarken açıkçası biraz heyecanlıyım =) Bu yazımda lafı çok uzatmadan bu sayfada daha çok neler göreceğinizle ilgili bilgi vermek istiyorum.Bu sayfada sizlerle gündelik yaşamımda karşılaştığım ilginç olayları, sosyal aktivitelerimi ve özellikle bilişim dünyasıyla ilgili güncel bilgi,haber ve deneyimlerimi paylaşacağım…

Sık sık görüşmek dileğiyle…Şimdilik hoşçakalın…

4 yorum:

  1. Hayırlı olsun Seyfullah. Artık senin de bir blogun var. İlk yorum benden olsun. Heyecanlanacak bir şey yok ya. Alışıverirsin hemen. Merhaba dünya evresinde kalan biiirsürü blogdan biri olmasın seninki de. En kısa zamanda bir şey bekliyoruz içine.

    Bi de sormak istiyorum neden ayfon ha? Haaa? =)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Sinan...Neden ayfon sorusuna gelince aslında ayfon olmasının çok da fazla bir esprisi yok =) Hello world içerikli bir resim dosyası yüklüyüm istiyodum.Bunu görünce hazır 3g teknolojisiyle, mobil internetle falan da yeni tanıştığımız için güncel ve teknolojik bir ""hello world" demiş olmak istedim =) özellikle seçilmiş bişey değil ;) =)

    YanıtlaSil
  3. E hadi bakalim sana da merhaba ;)
    Paylasan insan iyi insandir, paylas bizimle Seyfullah...

    YanıtlaSil
  4. Yorumun için teşekkürler dostum :)
    Fırsat buldukça paylaşacağım, şüphen olmasın ;)

    YanıtlaSil

 
Web Analytics Page copy protected against web site content infringement by Copyscape Software Blogs - BlogCatalog Blog Directory